Кабмін пропонує удосконалити процес обробки електронних звернень громадян.
Електронне звернення можна буде подати не тільки через електронну пошту, але і заповнивши спеціальну форму на офіційних сайтах державних органів і підприємств.
У такому зверненні необхідно буде вказати електронну пошту для отримання відповіді або інші контактні дані. Підписом електронного обігу є вказівка ПІБ заявника. Не потрібно завіряти звернення ЕЦП.
Також запропоновано встановити, що якщо при телефонному зверненні на «гарячу лінію» або на особистому прийомі заявник вживає ненормативну лексику, образи чи заклики до ворожнечі, спілкування з ним припиняється, а звернення не розглядається.
Урядовий законопроект № 7201 «Про внесення змін до Закону України« Про звернення громадян »(щодо розгляду телефонних та електронних звернень)» зареєстрований у Парламенті 12 жовтня 2017 року.
Джерело: ЮрЛіга - http://jurliga.ligazakon.ua